اسکلت خام مبلمان باعث شکستن دست یک نوجوان شد

اسکلت خام مبلمان از تیرهای چوبی (اغلب گونه های مخروطی) و مواد حاوی چوب دال ساخته شده است که برای ایجاد آرماتورها و افزایش استحکام پایه های قاب از تیر، ایجاد جعبه های کتانی و ساختارهای داخلی استفاده می شود. کاناپه.

در اینجا مواد اصلی تخته وجود دارد: تخته سه لا، تخته فیبر، تخته OSB، تخته ام دی اف، نئوپان و نئوپان.

تخته سه لا یک مصالح ساختمانی ورق است. ورق تخته سه لا با چسباندن و فشار دادن به تعداد فرد از لایه های نازک چوب (روکش) به گونه ای ساخته می شود که الیاف لایه های مجاور روکش بر یکدیگر عمود باشند.

تخته چندلای مورد استفاده در تولید ما توس است.برای تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی از تخته چندلای مقاوم در برابر رطوبت متوسط ​​برند FK و مقاومت در برابر رطوبت افزایش یافته برند FSF استفاده می شود.

با توجه به درجه سطح، بسته به ظاهر لایه های بیرونی، نمرات اصلی زیر مشخص می شود: درجه I، درجه II، درجه III، درجه IV، درجه V. تعیین درجه شامل دو عدد – دو طرف ورق است.

اسکلت

تخته سه لا درجه یک – تخته سه لا که عملاً هیچ نقص خارجی ندارد. تخته سه لا درجه چهارم – تخته سه لا اجازه می دهد تا تمام نقص های ساخت. این اول از همه به گره ها مربوط می شود که می تواند تعداد نامحدودی باشد. تخته سه لا هر درجه ای که باشد، قوی ترین و تمیزترین ماده است.

تخته فیبر (Fibreboard) یک ماده ورقه ای است که با فشار دادن گرم یا خشک کردن الیاف چوب با افزودن کلاسورها و مواد افزودنی خاص ساخته می شود. همچنین در مبلمان از تخته فیبر چند لایه یا چند لایه (نقاشی) استفاده می شود.

  • نئوپان (نئوپان) – مواد ورق ساخته شده توسط گرم
  • فشار دادن ذرات چوب مخلوط شده با چسب
  • بایندر مورد استفاده فنل فرمالدئید و غیره

رزین ها تخته های نئوپان با سنگ زنی به ابعاد اسمی می رسند.

مواد اولیه تخته خرده چوب عبارتند از:

  • – تراشیده شده در تولید برنامه ریزی؛
  • – ضایعات تولید کارخانه چوب بری: لت ها، ابوپول و قلمه ها پس از پیرایش تخته ها و غیره.
  • – چیپس خرد شده مخصوص

OSB مخفف Oriented Strand Board – Oriented Strand Board یا OSB در روسی است. این یک مصالح ساختمانی و تکمیلی مدرن است که از 90٪ تراشه های چوبی که با رزین های مصنوعی ضد آب تشکیل شده است.