کود مایع بذرمال کاهش باروری زمین خواهد شد

ترکیب کود مایع بذرمال مورد خاصی است که این محصول را نیمه شیمیایی و نیمی ارگانیک می کند. یک هیبرید در واقع اوره منشاء آلی دارد اما دقیقاً مانند سایر کودها ارگانیک نیست. این یک مولکول متشکل از کربن، اکسیژن، هیدروژن و نیتروژن با فرمول شیمیایی CO(NH2)2 است و در ادرار تولید می شود.

غنی از نیتروژن است، به ویژه حاوی مواد زائد نیتروژنی متابولیسم کلیه است، و دقیقاً همین عنصر، بسیار فراوان، اوره را به یک کود تبدیل می کند.

بنابراین محصولی نیمه راه بین ارگانیک و ارگانیک در نظر گرفته می شود. فرمول اوره نشان می دهد که دی آمید اسید کربنیک است و همچنین می توان آن را از ادرار و همچنین از سایر مواد زائد بدست آورد.

در عین حال، کود اوره را می توان از طریق واکنش های شیمیایی نیز به دست آورد. آنها دو مسیری هستند که می توانند به طور مساوی طی شوند، اغلب به مقدار مورد نیاز ما بستگی دارد. در کشاورزی، مسیر ارگانیک همیشه ممکن نیست.

وقتی کود اوره در مقابلمان باشد، می تواند نوعی نمک کریستالی و سفید به نظر برسد. هنگامی که در زمین قرار می گیرد، خواص شیمیایی فیزیکی خود را تغییر نمی دهد، بلکه به غنی سازی آن با نیتروژن به نفع گیاهان و گل هایی که در آنجا رشد می کنند و با اوره، سریعتر رشد می کنند، محدود می شود.

کود

استفاده کمتر شناخته شده از اوره به عنوان علف کش است. بنابراین، دیگر کود نداریم، بلکه ماده ای است که برای مبارزه با علف های هرز و حشرات انگلی روی چمن پخش می شود. با این حال، ما نباید اغراق کنیم، زیرا خطر “سوختن” چمن ها و گیاهان را داریم.

با بازگشت به کود اوره، کسانی که درختان میوه مانند درختان سیب و زیتون را پرورش می دهند بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. در طول دوره نقاهت رویشی و همیشه کم مصرف می شود، نه برای صرفه جویی در هزینه بلکه برای جلوگیری از آسیب. با این حال، در دوزهای مناسب، اوره روی درخت زیتون اثر نیروبخشی روی برگ ها و شاخه ها دارد.

ما می توانیم اوره را برای استفاده به عنوان کود و کود در باغ فروشی ها یا آنلاین پیدا کنیم. به عنوان مثال در آمازون، 4 کیلوگرم از این ماده، مناسب باغات سبزیجات و باغات، 13.90 یورو قیمت دارد. باید روی زمین پخش شود و به خودی خود ابتدا به نمک های آمونیاک تبدیل می شود و همچنین به عنوان تغذیه و همچنین ذخیره عمل می کند.