کیف بافتنی که جان یک کوهنورد را از سقوط نجات داد

همه افراد به روش های مختلف برای تعطیلات آماده می شوند. با این حال، اجباری و شاید خوشایندترین قسمت آماده سازی، انتخاب لباس و لوازم جانبی است.

قلاب بافی کردن کیف بافتنی ساحلی یک راه حل خلاقانه عالی است. نخ پنبه یا اکریلیک به خوبی برای آن کار می کند. رنگ ها می توانند روشن یا برعکس، رنگ های آرام باشند.

یک کیف ساحلی راحت همیشه حجیم است. هنگام انتخاب یک مدل، به این فکر کنید که آیا باز، گشاد یا شاید بافتنی تنگ باشد. کیف ساحلی باید فضای کافی برای حوله، کرم ضد آفتاب، لوازم آرایش، شانه و گوشی داشته باشد.

اگر نیاز دارید که بسیاری از انواع چیزهای کوچک ضروری را با خود حمل کنید، کیف باید آستر باشد و جیب های داخلی نیز مزاحم نمی شوند.

اگر قبلا تصمیم گرفته اید که به کدام کیف نیاز دارید، وقت آن است که به عکس ها و همچنین نمودارها و توضیحات نگاه کنید. قبلاً برای این کار مجبور بودید مجلات گران قیمت بخرید.

کیف

در حال حاضر، بسیاری از سایت ها آموزش های واضح و دقیقی در مورد نحوه قلاب بافی کردن یک کیف دستی برای مبتدیان دارند.

برخی از جزئیات مهم به سبک مدل انتخابی بستگی دارد، که همچنین باید از قبل در نظر گرفته شود. مثلا زیپ کیف باز میشه؟ اگر چنین است، چه نوع بسته شدنی خواهد بود: دکمه ها، گیره ها، یا شاید کراوات؟

برای کیف دستی پاییز-زمستان البته زیپ لازم است. بله، و در تابستان با چنین قفلی بسیار راحت تر خواهد بود. از سوی دیگر، بسیاری از مدل‌های کیف دستی تابستانی با دکمه، توری یا حتی بدون بست عالی به نظر می‌رسند.

یکی دیگر از جزئیات مهم یا بهتر بگوییم جزء جدایی ناپذیر کیف، دسته ها هستند. آنها را می توان دقیقاً مانند بوم اصلی بافتنی کرد یا می توان آنها را از مواد متفاوتی تهیه کرد.

دسته های چوبی، چرمی یا جیر با محصولات نخ همیشه عالی به نظر می رسند. بنابراین، بسیاری از زنان سوزن زن دقیقاً چنین ترکیباتی را انتخاب می کنند.