انواع لامپ شمعی led باعث مرگ مغزی افراد خواهد شد

ظریف ترین گزینه های انواع لامپ شمعی led می توانند دارای درج های طلایی و نقره ای باشند که با رنگ بندی مناسب، احساس یک افسانه واقعی را در اتاق ایجاد می کنند.

. قطعات شفاف و کم نور: اکنون می توانید به طور مستقل درخشش را بدون توجه به نور روز تنظیم کنید. گرگ و میش را کم کنید، به یک شام دو نفره عاشقانه اضافه کنید یا با نورهای ملایم بالای سر خود استراحت کنید.

چنین مدل هایی با عرضه دستگاه های LED تا حدودی موقعیت خود را از دست داده اند. تنها چیزی که می توانند به خریدار علاقه مند شوند، هزینه پایین آنهاست.

با این حال، عمر کوتاه، تعویض مکرر و قدرت کم نیز خواهید داشت. در بین این وسایل، دستگاه های طراحی شمعی شکل زیادی وجود دارد.

لامپ

در طیف گسترده ای گزینه های سفید، رنگی، مات، شفاف و مدل هایی با گردگیری تزئینی وجود دارد. کارشناسان توصیه می کنند به LED ها نگاه کنید، زیرا آنها مزایای غیر قابل انکاری دارند.

مردم هنگام تجهیز خانه های خود به نورپردازی توجه ویژه ای دارند. در واقع، حال و هوای خانواده به نحوه توزیع وسایل روشنایی در اتاق بستگی دارد.

اغلب از محصولات شمعی شکل در سازه های باز استفاده می شود، به عنوان مثال، شمعدان های تزئینی، دیوارکوب ها، چراغ های کف، لامپ های توکار، لامپ های رومیزی و غیره.

با کمک آنها می توانید هر گوشه ای از آپارتمان را راحت تر کنید، لهجه های مناسب را روی مبلمان قرار دهید و بر چیدمان موفق استودیو و سالن تأکید کنید.

هنگام انتخاب به پایه (E14 یا E27) توجه کنید. درک این نکته مهم است که هیچ محصول LED اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز ساطع نمی کند.

شمع “در باد” برای سبک های باروک، امپراتوری، ویکتوریایی عالی است. در یک لوستر کریستالی نصب شده است و حس یک آتش واقعی را به شما القا می کند. اگر به دنبال نورپردازی غیر معمول اداری هستید، می توانید به شکل قطره توجه کنید – مینیون.