با کارتریج لیزری جی اند بی به جنگ دشمن بروید

تونر یک قدرت رنگ ریز است که روی کاغذ ذوب می شود. برخلاف جوهر که از طریق جت های ظریف روی کاغذ پاشیده می شود، تونر تصویری واضح، انعطاف پذیر و طولانی مدت ایجاد می کند.

کارتریج لیزری جی اند بی می تواند یک بار استاتیک را نگه دارد، که به آن اجازه می دهد تا توسط یک واحد درام شارژ شده الکترواستاتیک به کاغذ منتقل شود. از آنجا، این ماده با غلتک های گرم شده به سطح کاغذ ذوب می شود. این فرآیند چاپ در ابتدا در دستگاه های فتوکپی استفاده می شد، اما این فناوری برای ایجاد اولین چاپگر لیزری در اواخر دهه 1960 اصلاح شد. اگرچه همه چیز پیشرفت کرده است، چاپگرهای لیزری مدرن اساساً از همین روش استفاده می کنند.  

برای یک خانه یا دفتر کوچک با حرکت سریع، پرینترهای لیزری به دلیل سرعتی که در مقایسه با چاپگرهای جوهر افشان می توانند اسناد را چاپ کنند، گزینه بسیار خوبی هستند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ پرینترهای لیزری طول عمر طولانی کارتریج های تونر است که به دلیل حجم تونر در مقایسه با جوهرها، آنها را به گزینه مناسبی برای افرادی تبدیل می کند که چاپ زیادی را انجام می دهند. علاوه بر این، تونر مانند جوهرهای چاپگر خشک نمی‌شود، اگر زیاد چاپ نکنید، در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌شود.

علاوه بر مزایای ذکر شده سرعت و طول عمر، استفاده از پرینترهای لیزری و کارتریج های لیزری تونر مزایای دیگری نیز دارد 

: چاپ صاف: از آنجایی که تونر یک پودر ثابت است که با دقت لیزری روی صفحه ذوب می شود، صفحات چاپ شده توسط چاپگر لیزری معمولاً به طور قابل توجهی صاف تر از جوهر به نظر می رسند. 

• مقاوم در برابر لکه: بر خلاف جوهرها، که می توانند از چاپگر هنوز خیس و مستعد لک شدن بیرون بیایند، پودر تونر با حرارت به کاغذ ذوب می شود. به عنوان یک ماده جامد که به شدت به کاغذ چسبانده شده است، تونر به طور قابل توجهی در برابر رطوبت و لکه مقاوم تر است. 

• ماندگاری طولانی: کارتریج های تونر نه تنها چاپ های بیشتری را در هر کارتریج لیزری ارائه می دهند – چون کارتریج های تونر مایع نیستند، خطر خشک شدن آنها در طول زمان وجود ندارد. بنابراین حتی کارتریج‌هایی که برای مدت طولانی در اختیار شما بود، همچنان پرینت‌های باکیفیتی را ارائه می‌کنند، حتی اگر برای مدتی از آنها استفاده نکرده باشید. 

در حالی که کارتریج‌های تونر می‌توانند گران‌تر باشند، کارتریج‌های با بازده بالا تضمین می‌کنند که پول شما از این هم بیشتر می‌شود و ارزش سرمایه‌گذاری را دارند.