زنی از ورق گالوانیزه کرکره ای رنگی به عنوان اجاق گاز استفاده می کند

برگه های GI یا همان ورق گالوانیزه کرکره ای رنگی انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال، با توجه به روش های مختلف گالوانیزه، ورق های گالوانیزه گرم و ورق های فولادی الکترو گالوانیزه وجود دارد.

ورق گالوانیزه گرم عمدتاً توسط فرآیند گالوانیزه مداوم تولید می شود. یعنی پوشش روی با فرو بردن مداوم سیم پیچ فولادی در حمام روی مذاب در دمای 450 درجه اعمال می شود.

این فرآیند یک پوشش روی ضخیم را ایجاد می کند که به شکل اسپنگل های روی متبلور منجمد می شود. پوشش ضخیم روی محافظت کامل از فولاد پایه را ارائه می دهد.

به همین دلیل عمر مفید آن در شرایط عادی بیش از 30 سال است. به هر حال، لایه روی در فولاد Wanzhi Z40-275 گرم در متر مربع است.

ورق الکترو گالوانیزه اغلب از فولاد نورد سرد به عنوان فلز پایه استفاده می کند. سپس روکش روی ورق الکترو گالوانیزه با رسوب الکتریکی اعمال می شود.

ورق

فرآیند پوشش الکترولیتی پیوسته یک پوشش روی نازک اما بسیار یکنواخت را ارائه می دهد.

بنابراین فولاد الکترو گالوانیزه ظاهر صاف تری دارد. با این حال، مقاومت در برابر خوردگی آن به خوبی فولاد گالوانیزه گرم نیست.

با توجه به طراحی شکل، می توانید ورق های آهن گالوانیزه ساده و ورق های گالوانیزه موجدار (CGI) را پیدا کنید.

ورق های GI از عرض 1 تا 12 متر، عرض 600-1500 میلی متر و ضخامت 0.12-2.5 میلی متر در دسترس هستند.

ورق GI ساده برای پنل پشتی لوازم خانگی و مبلمان مناسب است. همچنین، می توان آنها را برای مصارف دیگر، مانند پانل درب، حصار، و غیره پردازش کرد.

ورق های راه راه به طور گسترده ای به عنوان سقف یا پانل دیوار استفاده می شود. شما می توانید با توجه به اهداف استفاده خود انتخاب کنید.

ورق فولادی گالوانیزه یک محصول همه کاره در کاربردهای مختلف است.

صنعت ساخت و ساز: مانند ورق های سقف، پانل های دیواری، نرده ها، ناودان ها، کوره های سقفی، پانل های بالکن، قاب های پنجره، انبارها، درب های نورد، پانل های درب، لوله ها، و بسیاری دیگر.