زنی با عرقیات گیاهی در کاشان توانست به دوران کودکی خود سفر کند

در حالی که نعناع و عرقیات گیاهی در کاشان حاوی چندین ماده مغذی است، مقداری که یک فرد معمولاً در یک وعده غذایی استفاده می کند برای تأمین مقدار قابل توجهی از نیاز روزانه فرد کافی نیست.

نعناع در رژیم غذایی به عنوان جایگزینی برای طعم دهنده های نمکی، شیرین یا کالری دار بسیار مفید است. پمادها یا مکمل های نعناع بیشتر فواید آنها را فراهم می کنند.

عرق نعناع طعمی طراوت بخش می دهد که می تواند به دهان احساس تمیزی بدهد. همچنین دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی است که می تواند سلامت دندان ها و لثه ها را بهبود بخشد.

عمل جویدن به تمیز کردن دهان و دندان ها نیز کمک می کند. به گفته انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA)، جویدن آدامس بزاق بیشتری تولید می کند.

این می تواند به پاکسازی دهان کمک کند زیرا اسید موجود در دهان را به دلیل تجزیه مواد غذایی خنثی می کند و از بین می برد.

عرقیات

توصیه کلی ADA عرق نعناع برای کاهش خطر پوسیدگی است. عرق نعناع می تواند به آرامش عضلات معده و بهبود جریان صفرا کمک کند. این باعث می شود برای افرادی که سوء هاضمه دارند مناسب باشد.

با این حال، افراد مبتلا به بیماری رفلکس معده به مری (GERD) که علل مختلف سوء هاضمه دارند، نباید از آن استفاده کنند.

یک بررسی سال 2018 نشان می دهد که عرق نعناع فلفلی به اشکال مختلف می تواند به درمان علائم سندرم روده تحریک پذیر (IBS) کمک کند.

عرق نعناع به طور گسترده ای برای آرام کردن سوزش و خارش پوست و همچنین کاهش قرمزی استفاده می شود.

با این حال، فرد همیشه باید آن را قبل از استفاده روی پوست رقیق کند.

طبق گفته انجمن ملی آروماتراپی کل نگر، یک دستور غذای خوب 1 اونس (اونس) عرق نعناع حامل، مانند روغن معدنی یا زیتون، مخلوط با 3 تا 6 قطره اسانس است.

قبل از استفاده، مقدار کمی از روغن رقیق شده را روی ساعد آزمایش کنید تا واکنش آلرژیک را رد کنید.

با این حال، شواهد علمی برای حمایت یا به چالش کشیدن استفاده از عرق نعناع وجود ندارد.