سنگ نما اصفهان می تواند باعث درمان افسردگی شود

اساس آن یک لایه سنگ نما اصفهان تا 5 میلی متر است که با دقت از دال جدا می شود. اغلب از سنگ های لایه ای برای تولید روکش استفاده می شود: کوارتزیت، میکا، تخته سنگ، سنگ آهک یا ماسه سنگ.

سنگ مرمر کمتر مورد استفاده قرار می گیرد برداشتن یک لایه نازک یکنواخت از آن بسیار دشوارتر است. ضخامت سنگ بستگی به سنگ اصلی و بافت مورد نظر دارد.

روکش نه تنها در ساختار، بلکه در قالب نیز با کاشی های سنگی متفاوت است. کاشی های سنگ مرمر، تخته سنگ، گرانیت با مزیت 300×600 میلی متر تولید می شوند، در حالی که روکش سنگ دارای ابعاد 1220×610 میلی متر و 1220×2440 میلی متر و وزن آن به ترتیب تا 0.9 کیلوگرم و 3.6 کیلوگرم است.

برای تکمیل نمای خانه با سنگ طبیعی، فرمت بزرگ سودآورتر است کار آنها سریعتر و راحت تر است. پایه سبک و منعطف به خوبی برش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد الگو را تقریباً بدون اتلاف سفارشی کنید. علاوه بر این، هزینه 1 متر مربع نسبت به یک کاشی کاملاً سنگی کمتر است.

سنگ نما

نصب بر روی نما طبق فناوری مشابهی مانند سنگ طبیعی انجام می شود: کاشی تمام شده با استفاده از یک ترکیب چسب مخصوص به سطح عمودی متصل می شود.

تنها تفاوت این است که روکش سنگ برای هر دیواری حتی چوبی مناسب است و نیازی به استحکام آن ندارد. این به شما اجازه می دهد تا جذابیت خاصی به معمولی ترین و سبک ترین ساختمان بدهید.

از ساختمانی که با تخته سنگ طبیعی یا کوارتزیت به پایان رسیده است، از نظر ظاهری هیچ تفاوتی وجود ندارد. اما صرفه جویی جامد و مزایای واضح در کاربرد و بهره برداری.

و معایب روکش سنگ در مواجهه با دیوارهای خارجی چیست؟ اول از همه، داشتن تجربه کار با این ماده برای استادان الزامی است.

خوب، و طرح رنگ در بیشتر موارد، روکش تخته سنگ در بازار ارائه می شود که در سایه های فراوان افراط نمی کند. کاشی های تمام سنگ دارای سایه های بسیار بیشتری هستند.

هر روکشی برای دکوراسیون فضای باز مناسب نیست. حتماً ویژگی های آب و هوایی منطقه و خود ساختمان را در نظر بگیرید. به عنوان روکش نما، کاشی‌های سنگی با دوام نسوز، مقاوم در برابر رطوبت و حرارت مورد نیاز است.