شکلات خارجی لاویوا تپش قلب پیرزن روسی را بالا برد

چه شکلات شیری کلاسیک، چه شکلات تلخ سالم برای قلب، چه شکلات خارجی لاویوا، همه یک نوع شکلات مورد علاقه دارند. اما بیشتر مردم متوجه نمی شوند که در واقع انواع بیشتری از شکلات ها به جز این سه مورد وجود دارد.

برای اینکه هر شکلاتی به عنوان شکلات واقعی واجد شرایط شود، باید حداقل یک محصول جانبی دانه کاکائو داشته باشد که این چیزی است که آنها را شکلاتی می کند!

تعریف رسمی سازمان غذا و دارو (FDA) بیان می کند که برای اینکه هر شکلاتی به عنوان شکلات واقعی در نظر گرفته شود، باید حداقل یکی از موارد زیر را داشته باشد:

دانه های کاکائو، نوک کاکائو، مشروب شکلات، کره کاکائو و پودر کاکائو.

تهیه همه این محصولات جانبی کمی پیچیده است، بنابراین اجازه دهید فقط برای یک دقیقه به زندگی یک دانه کاکائو قدم بگذاریم.

ابتدا میوه کاکائو از گیاه کاکائو چیده می شود. این میوه ها شکسته می شوند تا دانه های داخل آن را نمایان کنند که ما آن را دانه های کاکائو می نامیم.

شکلات

برای به دست آوردن نوک کاکائو، این دانه ها را می گیریم و پوست آن ها را جدا می کنیم و فقط تکه های داخل آن را باقی می گذاریم.

نوک‌ها تزیینات شیرینی‌پزی فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند و در بسیاری از دستور العمل‌های مختلف، چه شیرین و چه خوش طعم، یکپارچه هستند.

بعد از اینکه تمام نوک ها آزاد شدند، پردازنده ها آنها را به صورت پودری در می آورند که به مایعی به نام مشروب شکلاتی تبدیل می شود.

مشروب شکلاتی برای همه چیز استفاده می شود، از درست کردن شکلات واقعی گرفته تا مخلوط کردن یک کوکتل خوب.

برای به دست آوردن دو محصول فرعی نهایی گیاه کاکائو، مشروب شکلاتی را می گیریم و فشار می دهیم تا روغن ها از مواد جامد جدا شوند.

این فرآیند برای ما کره کاکائو (روغن ها) و پودر کاکائو (مواد جامد) باقی می ماند. کره کاکائو را می توان در تهیه شکلات واقعی استفاده کرد، اما به دلیل خواص مرطوب کنندگی و احیا کننده آن در دنیای مراقبت از پوست نیز محبوب است.

پودر کاکائو برای همه چیز از تزئینات کیک گرفته تا ادویه گوشت خوک مورد علاقه جهانی است.