فروش فوم سرد کف مبل در ایلام به اقتصاد مردم کمک کرده است

یک جایگزین محبوب و مصنوعی برای تشک که از نفت ساخته شده است فوم سرد کف مبل می باشد. از نظر آرایش شبیه به مموری فوم است، اما مواد شیمیایی اضافه‌شده‌ای که به مواد حافظه می‌ دهند که احساس غرق شدن و «ذوب شدن» می‌کنند، ندارد.

پلی فوم متداول ترین نوع مورد استفاده است و اغلب در مبلمان و لنت تشک استفاده می شود.

در چگالی، پوند بر فوت مکعب (PCF) اندازه گیری می شود. به طور کلی، هرچه PCF بالاتر باشد، محصول سفت تر است، اگرچه همیشه اینطور نیست.

مواد حافظه با بدن شما مطابقت دارند، بنابراین در کیفیت کاهش فشار خود می‌درخشند.

در کاهش درد کمر و گردن به خوبی عمل می کند و آن احساس کانتورینگ را دارد که برای بسیاری از افراد راحت است.

شرکت ها از دهه 1990 از ماهیت عایق بودن این محصول استفاده کرده اند. برای کسانی که به تنهایی نمی خوابند، انتقال حرکت می تواند مشکل بزرگی باشد.

فوم

احساس کردن شریک زندگی، حیوانات خانگی یا بچه‌هایتان در رختخواب یا بیرون آمدن از رختخواب یا حرکت در طول شب می‌تواند مانع از خواب راحت شود، اما این مواد در این دسته عالی هستند.

از آنجایی که این ماده تمایل دارد در سمت متراکم تر باشد، اغلب گرمایی را که بدن شما آزاد می کند به دام می اندازد، بنابراین گاهی اوقات می تواند واقعاً احساس گرما کند.

بسیاری از برندها سعی می‌کنند با استفاده از فناوری ژل، سلول باز یا تزریق مس با این مشکل مقابله کنند، اما برای افرادی که واقعاً گرم می‌خوابند، می‌تواند مشکل ساز باشد.

برخی احساس یک تخت فنری سنتی را دوست دارند، اما مواد حافظه دار جهش زیادی ندارند، که ممکن است تغییر موقعیت در شب را دشوارتر کند.

همچنین در صورت بسته‌بندی اولیه نمی‌تواند بویی از گاز گرفتگی داشته باشد، اگرچه بی ضرر است و ظرف چند روز از بین می‌رود.