فوم آلومینیومی باعث ناشنوا شدن کودکان می شود

فوم آلومینیومی را می توان برای کنترل صدای ریل های نور شهری، جاده های مرتفع، تونل های زیرزمینی، تجهیزات مکانیکی و بهبود سالن های آکوستیک، سالن های چند منظوره و سایر جلوه های صوتی داخلی استفاده کرد.

فوم آلومینیومی جاذب صدا به سازه های بتنی یا فولادی چسبانده می شود و در دو طرف راهروها و ریل های سبک به عنوان دیوارهای جاذب صدا در مقیاس بزرگ قرار می گیرد که می تواند صدای ترافیک شهری را کاهش دهد.

فوم آلومینیوم عایق صدا را می توان برای عایق صدا در ماشین آلات کارخانه، ماشین آلات و تجهیزات و سایت های ساخت و ساز در فضای باز استفاده کرد و بسیاری از محدودیت های مواد جاذب صدا را که در حال حاضر به طور گسترده استفاده می شود مانند پشم شیشه و آزبست را برطرف می کند.

کره فوم آلومینیومی سلول باز با ویژگی های فوم آلومینیوم سلول باز و سلول بسته، شکل سوراخ گرد است، قوانین حفره نسبی دارد، دیوار سوراخ یک سوراخ گرد کوچک متصل به توپ را در شش جهت باز می کند، از یک مستقیم اجتناب می کند. سوراخ، از نظر کمیت جذب صدا، فیلتر صدا و تضعیف سودمند است.

فوم

در استفاده واقعی، می تواند اثر کاهش نویز عالی را از طریق طراحی برای اندازه کره (قطر 2-11 میلی متر)، اندازه سوراخ دیوار (قطر 0.5-2 میلی متر)، ضخامت و کنترل فرآیند ارائه دهد.

فوم آلومینیوم کروی سلول باز برای مواد عایق صدا فوم آلومینیوم داخلی موجود در بالای محصول، مناسب برای انواع بدنه و تجهیزات مکانیکی، کاهش سر و صدا؛

با توجه به توزیع یکنواخت کره، شکل منافذ، همان دیوار حفره قوانین، همچنین طولانی تر از جذب انرژی، مقاومت در برابر ضربه عالی دارد.

ویژگی اصلی مواد فوم تخلخل بالای آنها با ظرفیت میرایی خوب است که نسبت به مواد طبیعی مانند چوب و استخوان برتری دارد. فوم های فلزی، علیرغم چگالی کم (0.1-0.8 گرم بر سانتی متر مکعب)، دارای خواص استحکام و سفتی به اندازه کافی بالا و همچنین توانایی جذب انرژی هستند.