کفش کوهنوردی قارتال تبریز که قابلیت ردیابی مسیر را دارد

گاهی اوقات، یک پیاده روی ملایم در یک روز تابستانی فقط یک کفش کوهنوردی قارتال تبریز می طلبد. این گزینه کفش پیاده‌روی برای افرادی که می‌خواهند در فضای باز باشند، اما برای ارتباط و یکی شدن با طبیعت نیازی به پیاده‌روی شدید یا چالش برانگیز ندارند، ایده‌آل است.

اگرچه این کفش یکی از بادوام‌ترین کفش‌های پیاده‌روی نیست، اما راه‌حلی راحت و قابل تنفس برای پیاده‌روی کوتاه تابستانی است.

صندل پیاده روی در درجه اول یک صندل است. این کفش سبک وزن و قابل تنفس است که جریان هوا و گردش کافی را فراهم می کند.

یک صندل کوهنوردی می تواند به سادگی چند بند روی پا باشد یا به جزییات یک کفش سنتی باشد، با سوراخ های بزرگی که در طراحی آن بریده شده تا جریان هوای مطلوب را فراهم کند.

کفش

در حالی که صندل به عنوان یک کفش کوهنوردی مناسب برای اکثر مردم به نظر نمی رسد، این صندل ها به ویژه با در نظر گرفتن کوهنوردان و افراد مشتاق بیرون از منزل ساخته می شوند.

بسیاری از گزینه‌های صندل پیاده‌روی دارای یک کفی ناهموار با چسبندگی و کشش بیشتر هستند که به شما کمک می‌کند تا در طیف وسیعی از شرایط زمین حرکت کنید.

کف پا اغلب از مواد ضد سوراخ ساخته شده است که می تواند به محافظت از کف پا در برابر سنگ های تیز، چوب ها و ریشه های بیرون زده از زمین کمک کند.

اغلب، صندل های کوهنوردی دارای یکی از دو طرح هستند. در یک طرح، انگشتان پا مانند یک صندل معمولی و روزمره باز و در معرض دید قرار می گیرند.

این کفش ها دارای دو تا سه بند روی پا هستند تا صندل را در جای خود ثابت نگه دارند.

اگرچه این کفش‌ها برای پیاده‌روی ملایم و قدم زدن در آبراه‌ها ایده‌آل هستند، اما ممکن است محافظ‌ترین گزینه کفش پیاده‌گردی نباشند.

نسخه دیگر صندل پیاده روی دارای کلاهکی است که معمولاً از لاستیک ساخته شده است که انگشتان پا را در بر می گیرد.