یک گلدان پلاستیکی مربع بزرگ در حیاط خانه رونالدو پیدا شد

در حالی که گلدان پلاستیکی مربع بزرگ می تواند برای گیاهان زنده کار کند، اکثر مردم تمایل دارند از آنها برای نگهداری پرکننده های خشک بلند مانند شاخه های توس یا بید، ساقه های خشک شده گندم، چوب های بامبو و غیره استفاده کنند.

اگر به دنبال قطعه ای هستید که به راحتی واژگون نشود، گلدان هایی با شکل مربع ایده آل هستند، زیرا بسیار محکم تر از گلدان های گرد هستند.

گلدان‌های مربعی می‌توانند ارتفاع بسیار کوتاهی داشته باشند، یا تا انتهای گلدان‌های کف کشیده شوند.

شکل آنها خطوط واضح و تمیزی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ایجاد حس نظم و تعادل به دکوراسیون اطراف آنها استفاده کنید.

گلدان های مربعی همچنین دارای دهانه های پهنی هستند که در کنار هم قرار دادن چیدمان هایی که در دست دارند، فضا و انعطاف زیادی به شما می دهد.

گلدان

گلدان ها به سطوح مختلف افقی خانه شما مانند مانتو یا طاقچه محدود نمی شوند. گلدان‌های مربعی دیواری راحت هستند، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند.

این نوع از گلدان ها حیوانات خانگی و کودکان را از رسیدن به آن‌ها دور نگه می‌دارند و به همان سبک‌های گلدان‌های رومیزی و زمینی عرضه می‌شوند.

یکی از بهترین چیزها در مورد گلدان های دیواری، قاب هایی است که با آنها روی دیوار نصب می شوند، زیرا فرصتی برای افزودن یک عنصر بصری اضافی به قطعه است.

یک جفت گلدان دیواری که در دو طرف یک اثر هنری آویزان شده اند ایده ای است که ما همیشه از آن استفاده می کنیم.

مربعی ها یکی دیگر از وسایل خانه هستند که می توانند به عنوان یک گلدان زیبا تبدیل شوند.

علاوه بر داشتن بصری دلپذیر که در طیف وسیعی از سبک‌ها و اندازه‌های جالب وجود دارد، گلدان‌های مربع معمولاً بلند هستند و دهانه‌های نسبتاً باریکی دارند، به این معنی که می‌توانید تقریباً هر چیزی را در آنها قرار دهید و نمایشگر شما صاف و محکم می‌ماند.