استفاده از توالت فرنگی چینی در زیباسازی خیابان های شهر

توالت های استاندارد و همچنینن توالت فرنگی چینی با ارتفاع متوسط کاسه توالت 15 اینچ هستند. برای مدت طولانی توالت‌ها همیشه با ارتفاع استاندارد ساخته می‌شدند تا اینکه توالت‌های با ارتفاع راحت محبوب‌تر شدند.

توالت‌های استاندارد هنوز هم توسط اکثر مردم ترجیح داده می‌شوند، علی‌رغم جنون توالت‌های ارتفاعی راحت. آنها یک انتخاب عالی برای افراد با قد متوسط، افراد کوتاه قد و کودکان هستند.

برای هرکسی که مایل است از توالتی بالاتر از توالت استاندارد استفاده کند اما ابزاری برای ارتقاء توالت با ارتفاع راحت ندارد، روشویی های صندلی توالت که به آنها صندلی توالت برآمده نیز می گویند مفید خواهد بود.

آنها ارزان هستند و به دلخواه قابل نصب و برداشتن هستند. آنها همچنین به راحتی قابل حمل هستند.

توالت های Comfort height به توالت هایی گفته می شود که حداقل 2 اینچ (ارتفاع 17 تا 19 اینچ) از توالت های استاندارد ارتفاع بالاتر هستند.

آنها همچنین به عنوان توالت های جهانی / راست / ارتفاع صندلی شناخته می شوند.

آنها پس از تصویب قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA) به شهرت رسیدند.

توالت

این قانون مستلزم آن بود که تمام توالت های نصب شده در حمام های عمومی حداقل 2 اینچ بالاتر از توالت های استاندارد باشد.

ارتفاع راحت برای افراد مسن، بلند قد و اساسا افراد با محدودیت حرکت بسیار محبوب و راحت شده است. نشستن و ایستادن از توالت با ارتفاع راحت آسان تر از توالت با ارتفاع استاندارد است.

توالت‌های دیواری یا توالت‌های دیواری به توالت‌هایی گفته می‌شود که کاسه آن بر روی دیوار حمام نصب می‌شود در حالی که مخازن آن‌ها در داخل دیوار پنهان شده و توسط چارچوبی به نام کریر پشتیبانی می‌شود.

فقط کاسه توالت قابل مشاهده است زیرا دیوار دیگری به نام دفترچه برای پنهان کردن مخزن توالت و کریر تعبیه شده است.

اگرچه توالت های دیواری خیلی گران نیستند، اما هزینه نصب آن ها بسیار بیشتر از هزینه توالت است.

بر خلاف سایر توالت ها، شما نمی توانید به راحتی توالت دیواری را به تنهایی نصب کنید. اگر می خواهید حمام شما عالی به نظر برسد، لطفاً از یک متخصص استفاده کنید.